20122012

Peace be upon you

http://media.tumblr.com/556c6e1cfe21481c740c500145cd6cc3/tumblr_inline_mf952a6gDR1qhrs8f.gif 

Hari ni aku bangun macam "Ha aku hidup lagi. Alhamdulillah" Senyum sorang sorang lepas tu keluar bilik cari makanan. Lapar tahapp naga siak. Semalam aku macam "Ish aku tak boleh tidur" *golek golek atas katil. Sampai lah ke pagi. Tiap tiap jam mesti bangun.


Pagi tadi hujan tak silap aku. Dalam pukul  4 lebih centu. Tapi aku alert jugak takut ada orang merajuk tu call. Cakap baru berapa saat dah letak. Best je main usik usik jkjk. Tadi pun cenggitu jugak. Haha. Merajuk lebih dari budak budak -,-


Eh cuba teka? Hari ni hari apa? lol tak tahu ke? Hari ni hari khamis! Yeah aku memang :3 Ehem. Ada perasan apa apa tak? *tengok sekeliling blog *senyum. Yeah blog aku berwajah baru lagi. Simple sahaja. Entah kenapa lah kan lately I'm more to white. Its like "the white is pure". Putih dan terutama sekali sejuk mata memandang. Vintage tu ada lah sikit sikit en dekat header and border blog tuh. Aku search background vintage tu merata siot. Semua tak lawa. Las last aku ambik je yang ni *tunjuk header wkwk. Kyaaaaaa Myungsoo comel buat pipi kembung . Love you muah :* K abaiakan.


Uhm jadi seperti mana yang dimaklumkan oleh setiap pelajar sekolah ting 3, result keluar semalam. Aku pun ambik result jugak. Tak lah seberapa. Tapi yang lawaknya ramai strangers percaya aku ni budak tingkatan 3. Siot buat aku pecah perut gelak sorang sorang. Guys Im sixteen la. Sixteen. Hahaha btw thanks la atas ucapan tahniah anda tu. Saya amat menghargainya. Sungguh


Dan ramai jugak pelajar sekolah alert pasal bilanya sekolah bermula. Alah awal oh sekolah buka. Aku nak relax lagi. Tak ready lagi pun nak balik sekolah tu. Tahun depan aku spm ah sobs *lap hingus. Spm weh spm! Ketaq lutut cek haa. Tak masuk bab lesen lagi. Mak aku dah bisisng cam hape suruh habiskan. Alahai malas ah cek nak habiskan. Bosan doh tapi whatever lah. Lesen P tu penting wkwkwkwk


Ha sini je kot. Ada waktu nanti aku update lain. Oh dengar tak laju jojo - shinee? Best kannnnnnnn oh me so lame. Mohon tampart gua seekarang dan abaikan ketypoan aku. Malas nak check balik jkjk Oh by the way, Happy 20122012 day! May Allah bless us :*


Farewell