Welcome new year 2013. Welcome spm

Peace be upon you.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbtpqwpETC1rn1630o1_500.gif 


Gif tu. Macam ada seribu makna di sebalik apa yang dia ucap tu. Tahun 2012 dah sampai pengakhirannya. Sedih pulak nak tinggalkan tahun ni. Banyak memori yang dah dicipta di dalamnya. Satu lagi, sedih aku bukan apa, cuma sebab 2013 ni aku ada exam penting. Yelah baru melangkah ke alam 17 tahun.

Spm. Macam gerun je dengar. Aku memang respect senior senior tahun lepas. Yelah sebab boleh lepas spm dengan jayanya walaupun aku tahu result belum lagi keluar. Aku belum ready sebenarnya. Banyak lagi perubahan yang perlu aku buat. Penghijrahan yang perlu aku lakukan. Maklum lah kan kalau ada laptop dengan mata, siapa je yang boleh tahan nafsu semua ni T_T

Aku tak ready. Aku masih belum bersedia untuk digelar senior. Masih belum bersedia untuk digelar calon-calon spm. Ya Allah, betapa lajunya masa berlalu. Kalau la boleh aku ulang balik masa tu. Tapi semua tu mustahil. Amat mustahil bagi sesiapa pun. Hmm

Oh aku ponteng first day sekolah. Tehee. Bukan sengaja kay. Aku ada urusan darurat. I mean darurat. Alah tak la darurat pun sebenarnya. Ish apa aku taip ni lol. Aku ada test jpj so terpaksa jugak ponteng sekolah. Tsk azam baru aku dah la tak nak ponteng sekolah tapi awal awal lagi aku dah buat *sobbing

Kalau aku postpone benda ni memang tak boleh. Oh sorry tak boleh. Jpj ni bagi aku penting. Sangat penting untuk orang yang jenis kaki jalan macam aku ni wkwk. Okay just kidding. No I mean kalau ada lesen P sedap sikit orang kata kalau nak berjalan kan so aku dahulukan yang ni.Lepas ni tak payah la kalut nak kacau study aku untuk spm nanti. Buat awal awal senang sikit kan.

Omg. Kat sekolah nanti adik adik panggil aku kakak. Eh haha bajet macam tak pernah ada orang panggil kakak dekat aku lol. Alaa sedih :( Tak nak masuk sekolah. Aku tak ready. Aku belum ready. Dan aku....hm. Serius, kali ni aku betul betul sedih nak tinggalkan tahun 2012. Sebelum ni tak ada pulak. Agak pelik di situ.

You know what? Ayah aku cakap aku dah tua so action pun kena matang. Alaa ayah ni. Macam tak faham pulak fiil aku macam mana. Aku ni anak tunggal so susah sikit nak matangkan perilaku ni. Hihik. Okay tapi macam mana pun halangan, apa pun rintangan aku kena hadapi dengan matang jugak. Otak matang boleh selesaikan segalanya dengan mudah. Eh aicewah haha. Macam prof madya dah aku ni menaip.

Oh by the way, sekolah aku ada terima pengetua baru tau. Anis dah cerita semua dekat aku and dia ada sebut jugak pasal pengetua baru tu, garang dari pengetua sebelum ni. Bila aku dengar je benda ni, macam hilang terus keyakinan aku nak balik sekolah tu. Rasa macam nak pindah sekolah lain. Seriously kalau aku, memang tak boleh belajar dengan orang yang garang garang. Aku lambat pick up kalau dia tu jenis memaksa ataupun kalut kalut. Duhh.


http://25.media.tumblr.com/c18eb4b8ede12c07814e240bb02b7d02/tumblr_mf1z29ipDF1rh2v2oo1_400.gif

Omg hahaha. Aku bet kalau masuk je kelas nanti semua mesti macam gif kat atas ni. Lol kelakar seh. Excited semacam ye dak. Ish kalau tengok lama lama boleh muntah aku macam ni. Dia berpusing dah macam hape --"

Apa aku nak cakap is just, welcome new year. Welcome my dear spm. Ehem walaupun aku tak ready spenuhnya kan kena la jugak buat entry welcoming ceremony. Lol. Farewell.

Life becomes easier when you learn to accept an apolagy you never got.