That moment.

Peace be upon you.



Hai hei hoi. Lama gila kan aku tak update since tahun baru hari tu. Kemalasan melanda diri untuk menaip. Haih. Ubat apa yang patut aku guna untuk hilangkan penyakit yang semakin berleluasa dalam diri aku ni? Bosan tiap tiap hari kena layan penyakit kronik cenggini.

Tahukah anda? Pelajar tingkatan 5, mental mereka didenda dengan kerja sekolah yang bertimbun? Eceh. Apa yang aku maksudkan pelajar tingkatan 5 tu aku la. Heh. Cakap pasal kerja sekolah ni kan aku macam "Ya Allah Ya Tuhanku, ampunkan dosa dosaku yang lalu" eh? Salah tu. Tak ada kaitan. Ahaks.

Seriously aku stress tension pressure. Ergh kerja sekolah banyak gila kot wei. Semua tertangguh. Nak buat kerja sekolah pun kena ada mood tau. Kalau macam tetiba mood aku tengah down tu memang aku tak mengadap buku langsung. Kang tak pasal pasal buku tu aku telan *giggle

Eh petang semalam kan hahahahahahahahahahahhaahjsghaahsjajahahahahah. Ok maafkan ketidak sopananku. Yang boleh nak dijadikan cerita ni, aku bosan gila kat rumah. Waktu tu dalam pukul 5:45 and above lah kan. Aku text ain guna handphone ayah aku disebabkan phone aku kehabisan kredit. Aku taip lah laju laju tanpa memandang screen kan. Ehem well aku kan expert dalam hal hal cenggini *betulkan kolar baju.

Aku : Wei jom pi ronda ronda?
Unknown : What
Aku : *terkejut berok *check number phone *gelak kuat kuat

Kau tahu tak apa benda? Aku tersalah send mesej lah syaitonnnnnn. Then aku macam ergh annoying sia dengan diri sendiri. Waktu tu jugak aku text number ain yang betul. Ya Allah. Memang moment palengggg tak tahan weh.

Satu lagi. Kan aku dah send mesej tu kat ain kan, aku keluar ah naik moto nak pergi rumah dia dengan baju asrama sweater dan helmet. Dalam 10 minit cenggitu aku sampai. Waktu aku berhenti tengah jalan tu en, signal of course ah kasi. Lepastu bahagian kiri aku tetiba ada kelibat seseorang macam pandang belakang nak tengok aku en. Skuter dia ya Allah besar gedabak dan aku dah masak sangat tu skuter milik siapa. Dan aku atas moto tu macam wtf dia tengok? Lol

Guess what? Kelibat seseorang tu Fahmi omg omg omg. Dekat side mirror aku tak nampak pun dia kat belakang. Eh aku bawak 60km/j kot. Ni kira jalan kampung bukan bandar lagi. Ish moment dia tengok aku tu palengggggg tak tahan. Berdekak aku atas moto nak masuk lorong rumah ain. Sampai orang pun pandang pelik ah kat aku. Hahaha

Alah. Benda dah berlalu pun so biarkan je ah. Tapi memang moment palenggg tak boleh blah bagi aku so far. Ain pun macam gelak sampai muka merah padam nak hangit dah. Haha. Cant get it outta my head.



Farewell