It's Been A Whale .__.

Peace be upon you.

 

It's been a while since my last update. I'm too lazy guys. Too lazy. 


Jadi, macam mana hari hari anda? Masih boleh hidup? Aha. Hari hari aku macam biasa. Nak dicop sebagai sibuk tak jugak sebab kebanyakan harinya memang aku malas tahap kemain dia. Bulan satu biasa la, sukan sukan sukan dan sukan. Alhamdulillah. Everything is going smooth. Macam yang aku rancang.

So keputusan rumah sukan, jangan cakap. Babe, I'm doom. Rumah sukan aku kalah terok tahun ni argh sebab apa pun aku tak tahu sangat. Maybe lack of ideas. Baka baka baru tak ada so orang lama jugak yang kena perah otak untuk hasilkan jus idea.

Twitter aku active kecuali facebook dan blog. Ish kalau aku kumpul balik tweets yang aku tweet tu agaknya boleh jadi berapa karangan lah kan? Ah tetiba pulak aku terasa macam nak belajar main guitar. You know what? I love guitar so damn much but the problem is I don't know how to play it. Aha. Gelak la please? Lawak ni lawak. Sayangnya family aku tak bagi support. "Guitar? Nak jadi laki ka main guitar?" - IBU. Yeah. Here we go.

Serius, aku perlukan duit yang banyak sekarang ni. Aku nak duit. Ya itu benar sama sekali. Aku nak duit. Eh berapa kali aku nak ulang ni? Haih. Haip haip. Jangan judge dulu. Biar aku explain. Aku nak duit sebab..... Nak bayar yuran sekolah, buku sekolah, buku rujukan, dan memang aku perlukan duit. Hutang keliling pinggang ah siak. Kalau lah aku kaya kan? Eh kalau je.

Eh dah la. Aku lapar.



Farewell.