Count Down.

Peace be upon you.

http://24.media.tumblr.com/7e138e88f84b14c178ecb9053ab7e11c/tumblr_mfvgz1TK6F1rkz36fo1_500.gif 


Saat yang dinanti nanti bakal tiba. Makin berdebar pulak aku. Sampai tak tahu nak buat expression macam mana. Hampir tiap tiap hari fikir benda yang sama. Macam mana agaknya nanti, apa reaksi mak ayah aku, di mana aku nak sambung study?


Seram moment when you don't even know how to react. Lol. Agaknya aku lulus tak? At least atas sikit pada gagal. Gagal? Ya Allah. Banyak sangat kemungkinan boleh berlaku. Waktu exam hari tu aku main banyak. Hafalan aku sikit sangat. Tapi aku tak harap pun aku dapat result tinggi.


Kalau dapat result nanti, dapatlah aku tahu aku boleh ambil exam stam ke tidak. Aku tak harap sangat nak ambil stam tu. Tingkatan 6 stpm pun okay apa. Hm minggu depan will be the minggu chaos ever. Please result, be good to me okay?


Counting. Praying. And hoping for the best. InsyaAllah success will be mine.