That Moment II

Peace be upon you.


http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9ghljNF4e1rb8d5uo1_500.gif

That Moment I


Whatsup? Hi. Okay macam mana cuti sekolah? Aku punya cuti sekolah? Oh one word. WORST.


Teruk memang sudah la. Sampai tahap tak boleh nak describe macam mana cuti aku kali ni. Percaya tak percaya aku sampai menangis-nangis meratapi kebosanan aku yang mencapai tahap infiniti. Sudah la aku ni anak tunggal. Tambah lagi bosan-tahap-nak-mati.


Mula cuti sekolah aku ada ajak my mom pergi langkawi tapi tau tak? I have been rejected. Uwaa so sad like i wanna flip myself out. Lol. Itu tahap 3 memang tahap paling teruk bosan aku. Rancangan nak sleepover pun tak jadi jugak sebab my cousin demam dan tak dapat balik sini. Pathetic aint.


Uhm beberapa hari yang lalu, niece aku ada datang sini. Sleepover and working both. Yah and there we go, my holiday such a pleased. But just one night la sebab dia pun tengah practical kan so wajar la dia tidur sekejap. Dan hari sebelum dia balik tu, dia ada ajak aku pergi kedai cd.


Bertapa punya lama dalam kedai tu. Kalau boleh nak tidur terus. Aha. Joking. Dia cari cd korean drama. Katanya dah lama nak beli tapi memandangkan tak ada masa sebab dia sibuk sangat. Yelah balik pun pukul 5 sampai rumah 5.30 pm. Lama kan?


Dalam dia tengah memilih cerita kegemaran dia tu, aku ternampak cerita flowerboy band. Y'know what? Guess what. Haha. And of course aku beli cd tu. Tak fikir panjang. Nanti kalau fikir panjang-panjang ada pulak kaitan dengan duit kan. Gamaknya tak jadi lah aku beli.


Asbab lain ialah ada bias aku. Guess who? Myungsoo of course. My namja. Ehe. Dalam cerita ni memang myungsoo woah woah. Terpesona aku dibuatnya. Mengancam iman aku. Sungguh la. Orang jatuh cinta ni memang tak pandang lain dah. Lips yang shekshi. Maigad and i was like yah-myungsoo-puhlis-stahp-it-cuz-im-dying-here *craving for oxygen. Teruk kan? Ish ish ish. Ditambah pulak dengan apple-nya yang besaw.


Okay. I'm done. Aha.



Jya.