Worst Day Ever.

Peace be upon you.

 http://25.media.tumblr.com/tumblr_mda09dei7G1rnvyjro1_500.gif 

Its been a long time since the last update ey?


Rindu blog. Rindu nak blogwalking. Rindu adik kakak abang bloggers. Rindu semua.


Did you know? I'm the laziest person alive. Sebab tu lah blog ni terbengkalai tanpa sebarang post.


Hari ni birthday mak aku. She told me that she want a present for her birthday three days before today. Lol. Beliau ingat aku lupa lah birthday beliau hari ni.


Since my mom asked, i decide to give her a handbag because she want it so much. But she didnt know yet that i bought that handbag today. Surprise surprise!


Semalam aku dah janji dengan ain, lepas balik sekolah petang ni, terus pergi kedai belikan hadiah tu. So, biasalah Ain. Tidak pernah kata tidak dengan aku. Sahabat baik lah katekan. Katenye lah.


Tahu? Kami bertapa dekat kedai tu selama dua jam. Untunglah ada air-cond kan kalau tidak mati kepanasan lah i dekat situ. Hm. Nak belikan my mom handbag punya pasal, Ain terpaksa buang masa dengan aku dekat kedai tu.


Sebenarnya, yang boleh jadi lama sangat tu sebab kami kami berdua ni rambang mata uols. Bukan setakat handbang saja yang ada. Bag balik kampung, bag sekolah, dan bermacam-macam jenis bag ada. Fuh. Niat nak beli dekat mak aku je tapi diri sendiri terjatuh hati pulak dekat bag-bag tu. Haih.


Ain pun geram. Banyak sangat pilihan uols. Kaler-kaler yang menarik pulak tu. Kaler febeghet i pun ada tau. Kaler meghah dengan biru. Omg macam nak tidur terus dekat situ uols.


Suddenly lah kan, ada sorang abang kacak ni tengok-tengok and senyum-senyum dekat kami kami berdua tau uols. By chance our beautiful gorgeous eyes met pulak kan. I felt like the whole world is mine. Only mine. Okay stop.


Guess what? Dia tengok sebab kami kami berdua ambil gambar guna handbang dalam kedai tu. Kebetulan abang tu pulak kerja dekat kedai tu. Sumpah aku rasa macam malu sampai nak mati terkejut. Its like i wanna dig a hole and put my head in it.


Patut lah at the first place dia tengok pastu senyum-senyum. Choi. Nak kena balik batu gamaknya. Mungkin dia nampak aku buat peace dekat cctv kot. Kahkahkah.


End of the story.


Dont keep calm because exam is around the corner! *panic *do harlem shake *die



Farewell.