Hi July

Peace be upon you





Hi. Long time no see. Shh gambar atas tu gambar curi.


Mana kau menghilang?


Eh aku ada ja. Cuma tu lah. Kadang kadang kita manusia ni susah nak mengelak dari perkataan malas. Tidak disangkal lagi. Aku malas. Kebelakangan ni bukan main teruk lagi malas aku ni.


Bukan malas apa. Idea walau sudah diperah, dikisar, difikir, tetap dengan kedegilannya tak nak datang, tak nak keluar. So, terpaksa lah aku buat keputusan untuk berdiam diri seketika.


Ehem *betulkan suara


Aku update ni pun bukannya apa. Bukan nak bagi announcement tentang trial spm yang tinggal sebulan lebih je lagi. Tapi aku cuma ada, em sikit la terikir pasal followers aku, blog aku dan pihak atasan. Mana lah tahu bila blog yang tak active ni akan di ban dari blogspot dot com. Takut takut la.


Aku ni kan seorang yang lebih suka memandang setapak dua tapak ke hadapan *kunyah epal


Seperti yang korang tengok, wajah blog aku dah berubah. Kelabu. Dan kenapa kelabu? Entah, comel kot. Dan rasanya, ni pertama kali kot aku guna blogskin. Entah, sebelum ni tak terasa pun nak guna. Eh, tak reti main code sebenarnya *kuis pasir





Oh by the way, alang alang aku dah terbuka website ni. Aku nak ucap "Bye June, Hi July"




Adios.