Masih belum terlambat

Peace be upon you.


 


Ehem *betulkan kotak suara


Hai semua.


Masih belum terlambat kan? Untuk aku ucap selamat hari raya.


Bagi aku dah terlambat sebenarnya ni. Mungkin mood raya kau orang semua dah hilang. Yela. Bagi kakak kakak abang abang senior dekat sekolah tu, nak spm. Bagi adik adik junior pulak, nak pmr.


Kan?


Aku? Alhamdulillah. Masih cukup anggota badan. Masih boleh bernafas macam biasa. Sakit tu, ada jugak la sikit sikit. Masalah tu, kalau nak dikira dengan jari memang tak cukup rasanya. Tapi, lumrah kita sebagai manusia la kan.


Aku ada jugak terdengar isu pasal saudara kita di syria, ghaza dan palestin dari kawan kawan facebook dan twitter. Disebabkan tv dekat rumah aku rosak so aku tak tahu sangat perkembangan di sana. Tapi apa pun, ambil masa kau orang walaupun seminit dua untuk doakan mereka.


So, trial spm tinggal berapa jam lagi je ni. Nak kata ready, mental aku memang tolak mentah mentah la benda ni. Nak tak nak, fizikal kena terima jugak la. Tolak p lah macam mana pun kan, tetap kena hadapi jugak.


Study aku? Memang tunggang langgang. Buku pun baru nak sentuh ni. Masyaallah.



Doakan aku



Gif kat atas tu aku terjumpa dekat tumblr. I find its cute smhw.




Kalgae.